Exchange Server Genel

Exchange 2010 Management Console MMC Cannot Initialize The Snap-in Hatası Çözümü

EX2010

Merhaba;

Bu yazımda sizlere Exchange 2010 Management Console’u çalıştırdığınızda “Mmc Cannot Initialize The Snap-inhata mesajını alırsanız çözümü oldukça basit

1

Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\MMC klasörünün altında yer alan Exchange Management Console dosyasını silin ve ardından Exchange Management Console’u tekrar çalıştırın. Sorunun çözüldüğünü göreceksiniz.

2

Yazar Hakkında

Kerem Şuğle

Solution Architect, VMware vExpert ve Microsoft sertifikalı altyapı uzmanı. VMware vSphere/vSAN/VCF, Azure, AWS, Google Cloud, enterprise sanallaştırma ve yapay zeka konularında 15+ yıl deneyim. AI/cloud dönüşümü, sovereign cloud, enterprise güvenlik ve modern altyapı mimarisi alanlarında yazıyor.

Leave a Comment